יום ראשון, 10 בנובמבר 2013

איפה ייבנה בית המקדש?



יכול להיות שאם היינו מעמיקים קצת יותר בתורת החסידות של חב"ד – לפחות לפי הפרשנות המשיחיסטית ההזויה שלה – חלק מן הבעיות הפוליטיות והדתיות שלנו היו נפתרות מאליהן.

שרי 'הבית היהודי', חבר הכנסת משה פייגלין, רבנים, חרד"לים וחובבי בית המקדש אחרים, שימו לב! אל תבזבזו את זמנכם היקר. אין צורך לטבול במקווה ואין סיבה לעלות להר הבית ולהרגיז את המוסלמים. הכל טעות! בית המקדש השלישי בכלל לא יקום כאן אלא בניו-יורק, ורק אחר כך יועבר לירושלים. ועד אז אפשר להירגע ולעסוק בעניינים יותר חשובים.

יש מחלוקת – מספר לי מוטי שור שצילם את הכרוזים הללו – אם בית המקדש יירד מן השמים מוכן וארוז, או שמא עלינו לבנות אותו במו ידינו, אבל אף פעם לא חשבתי על יְבוּא מאמריקה...

ומה אם האמריקנים לא יסכימו?

ולמי שאינו יודע: 'בית משיח 770' היה מקום משכנו של הרבי מנחם מנדל שניאורסון מלובאוויץ', ברחוב Eastern Parkway 770, בברוקלין, ודורשי רשומות כבר מצאו מזמן כי 770 הוא גימטרייה של 'בית משיח'.


7 תגובות:

  1. "הפרשנות המשיחית ההזויה", (כדבריך), הם דבריו של הרבי עצמו, שבוארו בטוב-טעם על דרך הנגלה ועל דרך החסידות, בקונטרס "בית רבינו שבבבל", (תשנ"ב), שהודפס אינספור פעמים, וכל דרדק חבד"י מכירו על-בוריו בעל-פה.

    למצער, גם ידיך מר שור, שוגה ברואה, שכן ביהמ"ק ירד מן השמיים שם, ויעבור לארה"ק, ומה לי היכן יתגלה? כך או כך, נזקקים אנו לאחד מן התיווכים היכן יתגלה ביהמ"ק.

    השבמחק
    תשובות
    1. והכי חשוב שבית המקדש יתגלה בארה"ב וישאר שם וכל הדוסים המשונים יעברו לארה"ב ובא לציון גואל

      מחק
    2. אמן כן יהי רצון

      מחק
    3. הרי זו פוסט-ציונות של ממש! ביבי, לידעתך.

      מחק
  2. חיליק, מי הזוי ומי לא הזוי.

    השבמחק
  3. ומי ישאר ? פוסט ציוניים תל אביבים וערבים , ושלום על ישראל - תרתי משמע

    השבמחק
  4. אני מציע להפסיק להתווכח היכן יבנה או לא יבנה ביהמ"ק כי הוא לא יבנה, אף פעם. מדוע? כל מי שיודע מה נעשה בביהמ"ק ומי יצא נשכר מכך, יודע גם מדוע רבן גמליאל שמח לעזוב את כל המסחרה הזו ומיד עם החורבן החל להתפתח הנושא של בתי הכנסת. נראה למישהו מכם שכל כלי הקודש המרוויחים כיום בכל מיני משרות שונות ומשונות (למשל כאלה שקובעות אם מים הם כשרים או שצריך שבועות לפני הפסח להזין את הפרות באוכל כשר) יסכימו לוותר על כל הטוב הזה ולהעביר את הפולחן היהודי למרכז אחד בלבד שרק כהנים ולווים יהנו מכל הכסף? זה לא יקרה, אף פעם!

    השבמחק

הזינו את תגובתכם בחלון התגובות. אחר כך פתחו את הלשונית 'הגב בתור:', לחצו על 'שם / כתובת אתר' ורשמו את שמכם (אין צורך למלא 'כתובת אתר'). נא רשמו שם אמיתי (מה יש להסתיר?) או כינוי, והימנעו, ככל שניתן, מ'אנונימי' אם לא הצלחתם להתגבר על הבעיה – רשמו את השם בתוך התגובה.
לבקשה 'הוכח שאינך רובוט' הקליקו על העיגול ואז 'פרסם' – זהו.
מגיבים שאינם מצליחים להעלות את תגובתם מוזמנים לכתוב אליי ישירות ואני אפרסם את דבריהם.
תגובות לפוסטים ישנים מועברות לאישור ולפיכך ייתכן שיהוי בפרסומן.
תגובות שאינן מכבדות את בעליהן ואינן תורמות לדיון – תוסרנה.