יום ראשון, 28 בדצמבר 2014

פרנסות של יהודים: גבר להשכרה, מפשעה ובית שחי

בצדק או שלא בצדק, גם לפרנסות יש לפעמים אופי מגדרי.

א. גבר לפי שעה

אסף מיכאלי מכרמיאל הוא כנראה 'גבר גבר', כזה שיודע לפתוח סתימות, לערבב טיח, לרצף בלטות ולנכש ינבוטים. בקיצור, כל מה ש'גבר' אמתי אמור לעשות (ובמשתמע, לא נשים, שיודעות רק לבשל ולכבס; ולא גברים חְנּונים לבנבנים, שלא יודעים להחזיק מפתח שוודי או פלאייר).

צילום: זאב ערבות

למיכאלי יש גם אתר אינטרנט ובו מופיעה תמונתו של הגבר שמשכיר את שירותיו לפי שעה.


ב. מחיר מבצע בעולם התחתון

אם בכרמיאל יש גבר שפותח סתימות, בהוד השרון יש נשים שעושות לייזר.

למה רק נשים? מה, לגברים אין בית שחי או מפשעה?

בכל מקרה, הזדרזו כי המבצע מסתיים או-טו-טו.

אגב, יש כאן איזה בלבול לשוני. בגוף האדם, ככל שידוע לי, יש בדרך כלל שני בתי שחי ורק מפשעה אחת, לא?

צילום: ברוך גיאן

8 תגובות:

  1. מפשעות הוא מונח מקצועי בהסרת שיער, ופירושו - שני הצדדים של הירכיים.

    השבמחק
  2. אין לי בעיה עם המינוח הראשון. רוב ההנדי-מן בארץ הם גברים ורק מיעוט שבמיעוט נשים.

    השבמחק
  3. מאד אהבתי את הרשומה, בעיקר את העברית המשובחת.

    השבמחק
  4. עני מצטארת מאוד שגיליתי את המודעה היום שזה כבר אחרי 31.12 סוף המבצע. רציתי מאוד לעשות מבצע כזה ב-69 ש"ח פרוס ל-24 תשלומים (זה אומר לי בחשבון פשות שזה פחות מ-3 ש"ח לתשלום ויחד עים העמלה של הבנק - כל תשלום רק 11 ש"ח, חיני חינם!!). עני באתי לארץ שלנו מגרוזיה ויש לי הרבה סערות בבית שחי ובמסעים שלי ועני גרה עים איש שלי והו אומר לי לעשות גלוח

    השבמחק
    תשובות
    1. שישים ותשע לחודש, יא עיוני.
      לפני את לוריד סערות את ללמוד לכרוא, דבה.

      מחק
    2. זו תגובה המכבדת את האכסניה ובעליה?

      מחק
  5. בואו נגיד שגם הנושא לא מכבד את האכסניה הזו. אז ברור שהוא מזמין תגובות לא מכבדות ולא מכובדות, שנאמר (פתגם עממי ודוקא מנומס, יש יותר גרועים): "הסוס שבא להתארח באורוות החמור, אל יתפלא אם הוא מתחיל לנעור".

    השבמחק
  6. איפה בדיוק ראית ניכוש ינבוטים? אתמהה

    השבמחק

הזינו את תגובתכם בחלון התגובות. אחר כך פתחו את הלשונית 'הגב בתור:', לחצו על 'שם / כתובת אתר' ורשמו את שמכם (אין צורך למלא 'כתובת אתר'). נא רשמו שם אמיתי (מה יש להסתיר?) או כינוי, והימנעו, ככל שניתן, מ'אנונימי' אם לא הצלחתם להתגבר על הבעיה – רשמו את השם בתוך התגובה.
לבקשה 'הוכח שאינך רובוט' הקליקו על העיגול ואז 'פרסם' – זהו.
מגיבים שאינם מצליחים להעלות את תגובתם מוזמנים לכתוב אליי ישירות ואני אפרסם את דבריהם.
תגובות לפוסטים ישנים מועברות לאישור ולפיכך ייתכן שיהוי בפרסומן.
תגובות שאינן מכבדות את בעליהן ואינן תורמות לדיון – תוסרנה.